Hondás Garázs a Csepeli Honda Bontó
Címünk:
1214 Budapest XXI. ker. (Csepel) II. Rákoczi Ferenc út 185.
Mobil telefonszám:
+36 20 945 2242
Vonalas telefonszám:
+36 1 769 01 44
Weboldalunk:
www.csepelihondabonto.hu
Üdvözöljük a Csepeli Honda bontó
egyik oldalán, ez az oldal kimondottan a Honda Accord
tulajdonosoknak, lehetséges vásárlóknak és ennek a típusnak az
érdeklődői részére készült. Igyekszünk bemutatni a modelleket és
felsorolni, milyen hibák fordulnak, fordulhatnak elő , itt szeretném
azonban kiemelni, hogy a Honda összes típusa és modellje híresen jó
minőségű és bátran javaslom , javasoljuk mindenkinek, aki magas
minőséget keres.
Most már több mint 20éve foglalkozzunk Honda alkatrészek
kereskedelmével erről bővebben itt olvashat:
www.csepelihondabonto.hu
Esetleg más Honda modellekről is
szeretne hasonló cikket olvasni, akkor kattintson a kívánt linkekre:
Amennyiben tovább klikkelt valamelyik saját további oldalunkra akkor
köszönöm, ha pedig most ezt a sort olvassa akkor is köszönöm, hogy
végigolvasta bemutatkozásunkat és hogy felkeltette érdeklődését amit
itt olvasott. Ezen dolgozunk hosszú évek óta.
Amennyiben alkatrészre van szüksége, kérjük keressen meg minket az
alábbi elérhetőségek egyikén. Javasoljuk, hogy lentebb felsorolt
típushibákat olvassa át, hátha megoldást talál problémájára, melyre
esetleg sok helyen nem tudtak megoldást kínálni. Autóvásárlás előtt,
és után is érdemes átfutni, milyen hibák jöhetnek elő a Honda Accord
típusoknál.
Vagy keress minket Facebookon
Amennyiben tetszik oldalunk, és szeretnél új hírekről,
érdekességekről, akciókról értesülni, kattints a Tetszik gombra!
Köszönjük!
Honda Accord típushibák? Szeretnénk segítséget nyújtani mindazoknak,
akik most vásárolnak, vagy már vásároltak Honda Accord-ot,
és a típushibákra kíváncsiak. Illetve azoknak is hasznos lehet, kik
régóta próbálnak megoldást találni néhány problémára. Bármennyire is
a Honda vezeti a megbízhatósági statisztikát, minden minden gyárnál
itt is vannak hibák. Igaz koránt sem olyan veszélyesek, vagy drágán
megoldhatóak, viszont érdemes rájuk odafigyelni. Listánkat az
alapján állítottuk össze, hogy mely hibákkal jelentkeznek a tulajok
nálunk rendszeresen.
HONDA ACCORD
1990-1998
típushibák
Rendszeresen jelentkező problémák:
Jelenség: Nem indul az autó.
Megoldás: ilyenkor két fő probléma lehet, nincs üzemanyag
vagy nincs szikra.
Ha nincs benzin akkor valószínűleg főrelé lásd kép, ilyenkor
nincs kattanó hang a gyújtás ráadásakor, általában melegen
nem indul vissza az autó, amint a relé kihűl újra működik, de előbb
utóbb akkor se.
Általában az A oszlop és a kormány közti alsó burkolat mögött
található.
Ha nincs szikra akkor trafó vagy gyújtásmodul. Ezt
elég nehéz biztonsággal eldönteni, hogy melyik hibásodott meg, de ha
egyik pillanatról a másikra történt a hiba és azóta egyszer se
indult be az autó akkor nagy valószínűséggel trafó. lásd kép.
Balra gyújtáselektronika, Középen a komplett gyújtáselosztó, jobbra
pedig a gyújtástrafó.
Gyújtásmodul általában először meleg állapotában nem működik,
ahogy kihűl újból működik, és ez egyre sűrűbben jelentkezik.
Jelenség: Melegszik a motor,
fogy a hűtőfolyadék.
Megoldás: ilyen korú autónál normális, hogy a vízhűtő
"elrohad, elkorhad", elengednek az
illesztések. Ez nagyon veszélyes tud lenni.
(Rosszabb esetben, ha nagyon elhanyagoljuk, és mindig csak
utántöltögetünk akár a blokkban is kár
keletkezhet, ha teljesen elfogy a hűtővíz, mivel a víz az égéstérbe
ha bekerül, akkor akár az egész motor bánhatja. ). Bontott hűtőt nem
ajánljuk, mivel azok sem lesznek már fiatalabbak, és a meghibásodás
időpontja szintén, a nem túl távoli jövőben várható. Viszont sok
eladásra kínált bontott hűtő árában új vízhűtőt tudunk minden Honda Accord típusra:
Honda Accord
vízhűtő 1990-1993 2.0 kézi |
20e |
Honda Accord vízhűtő
1990-1993 2.0 automata |
22e |
Honda
Accord vízhűtő 1994-1998 2.0 kézi |
20e |
Honda Accord vízhűtő
1994-1998 2.0 automata |
22e |
Honda Accord
vízhűtő 1994-1998 amerikai |
20e |
Honda Accord vízhűtő 1994-1998
amerikai automata |
25e |
Jelenség: Alászedett kormány
mellet kanyarodáskor kopogó hang, vagy induláskor, menet közben
kormányt rázó , kopogó hang .
Megoldás: Féltengely kopása miatti jelenségek.
Amennyiben alászedve kanyarodáskor kopog/morog, akkor a
külső féltengely csukló cseréjére van szükség.
Külső féltengely csuklót nagyon kedvező áron tudunk új
utángyártottat adni.
8.000ft-tól
Induláskor, menet közben kormányt rázó , kopogó hang
belső csukló csere, ebből csak gyári új létezik vagy bontott.
Sajnos új utángyártott nem
létezik. Bontott: 20.000ft
, gyári új kb. nettó 60-70.000ft
Jelenség:
Nem fog/folyamatosan fog a hátsó fék, kézifék.
Megoldás: Hátsó féknyergek kézifék része és dugattyú része is
meg szokott hibásodni.
Ha a dugattyú rohadt be akkor tudunk ajánlani
felújító készletet.
Ha a kézifék akkor csak a csere a megoldás. Ebből az
utángyártott igen magas áron van kb. 40.000ft, gyári új kb.
100.000ft
Erre a felújított féknyerget tudjuk ajánlani , lásd
képen:
Cseredarab leadása mellett:
kb.
20.000ft-ért.
Jelenség: Eltört a
tükör/letört.
Megoldás:
1994-1998ig modellnél nem létezik utángyártott tükör ezért csak
gyári új „horror áron” vagy bontott tükör beszerzésére van
lehetőség. Bontott: 15.000ft
Jelenség:
Ablak nem mozog fel, és le sem.
Megoldás: Elektromos ablakemelő
szerkezete szokott szétesni mind a bal mind a
jobb oldalon, bontott: 15.000ft
Jelenség:
Induláskor, hirtelen gázadáskor
valami koppan, nyitott motortérnél láthatóan előre billen a motor
hirtelen gázadásra.
Megoldás: Első motortartó bak a kézi váltós modellnél
szokott kiszakadni. lsd kép
Jelenség:
Belső kilincs letört 1990-93
modelleknél
Megoldás: Belső kilincs
cseréje. Van bontott és utángyártott is.
Jelenség:
Fokozatokat nehezen veszi a váltó,
télen "darabos"... ILLETVE 100 ezrenként javasolt.
Megoldás: Váltóolaj cseréje: MTF-3 7000ft/liter a kézi váltóba elméletileg
csak ezt szabad használni
Jelenség:
szervós kormánynak fura hangja van,.
Megoldás: A szervo olajt kell lecserélni, vagy utántölteni
(utántöltés esetén valahol szivárog, érdemes megnézni a csövezést).
A gyári olaj: PSF (sárga) 6000/liter a gyári szervo olaj
sárga
színű, a nem gyáriak általában piros színűek.
HONDA ACCORD
1998-2003
típushibák
Jelenség: 1.6 benzinesnél (ritka típus) kézi
váltó akad, "darál", illetve automaták.
Megoldás: 1.6
literes változatnál az 5
sebességes kézi váltó szokott elromlani. Ritkán van sajnos raktáron.
Automata váltóval szerelt ezen generációs Honda Accordok esetén nem
árt óvatosnak lenni, mert a váltó javítása igen költséges. Jól
nézzük meg a kiszemelt példányt, és mindenképpen cseréljük időben az
olajt.
Jelenség:
Fokozatokat nehezen veszi a váltó,
télen "darabos"... ILLETVE 100 ezrenként javasolt.
Megoldás: Váltóolaj cseréje: MTF-3 7000ft/liter a kézi váltóba elméletileg
csak ezt szabad használni
Jelenség:
Kormányzáskor fura kopogó hangok, pontatlan
kormányzás, rázás, olajfolyás.
Megoldás: Kormánymű rendszeresen keresett termék ez sajnos
gyakorlatilag soha sincs nincs, felújítást tudjuk javasolni.
Esetleg, bár nem sok az esély rá, de a féltengely is okozhat ilyen
jelenséget, ehhez az előző generációknál írt megoldást javasoljuk.
Jelenség:
Külső kilincs eltörik (főként a
hátsóra jellemző)
Megoldás: Csere. Nem javítható, vagy nem érdemes.
Rendelkezünk belőle raktáron.
Jelenség:
Check-Engine lámpa kivillan, és
lambdaszonda hibát ír.
Megoldás: Nagyon ritkán van raktáron bontott.
Utángyártottat nem ajánlott vásárolni, mivel általában nem
működik ennél a modellnél. Gyárit tudunk adni.
Jelenség:
Mattuló első fényszórók.
Megoldás: Fényszóróra jellemző a búra mattulása, erre az
utángyártott fényszóró a megoldás, ritka esetben van raktáron olyan
bontott ami nem matt. Utángyártott raktáron lsd kép:
Karosszéria elemek viszont vannak raktáron nagy készletben, ez is
keresett termék mivel nem létezik belőle utángyártott.
HONDA ACCORD
2003-2008
típushibák
Jelenség:
Felgyullad a sárga lámpa, az autó
gázadásra nem pörög fel, majd levesszük a gyújtást és újra ráadjuk
"megjavul". Végül tönkremegy.
Megoldás: Gázpedál
potméter hiba, ez a hiba egyre
nagyobb gyakorisággal fog jelentkezni. Javítani nem lehet, csak
cserélni. Keresett alkatrész.
Jelenség:
Klímakompresszor hangos, vagy nem
működik.
Megoldás: A
benzines motorokra jellemzőbb, de a dízelnél is egyre sűrűbben
keresett alkatrész,itt arra kell odafigyelni, hogy általában
kompresszor belseje esik szét és onnan kikerülő fémforgács a
rendszerben szétszóródik, ennek az eltávolítása szükséges ahhoz,
hogy a cserélt kompresszor ne hibásodjon meg.
Jelenség:
Ajtó zár nem működik, nem zár le.
Megoldás: Sajnos a
hiba mind a 4 ajtót érintheti, használattól függően. Nem javítható,
csak cserélni lehet.
Jelenség:
Fokozatokat nehezen veszi a váltó,
télen "darabos"... ILLETVE 100 ezrenként javasolt.
Megoldás: Váltóolaj cseréje: MTF-3 7000ft/liter a kézi váltóba elméletileg
csak ezt szabad használni
Jelenség:
Szervo cső kilyukad,
emiatt akár a szervo
szivattyú is tönkre mehet.
Megoldás: A szervo szivattyú és a kormánymű közötti cső hibásodik meg
gyakran, több olyan autóval találkozzunk amiben a javított cső vagy
a hibás cső a szivattyút is tönkre tette.
Megoldás a hibás alkatrész cseréje. Javítás nem ajánlott.
Szervo olaj hozzá (nagyon ajánlott a gyárit használni):
Jelenség:
ABS lámpa kivillan, és nincs ABS.
Első tengelyen a hiba.
Megoldás: Az első kerékagy csapágy cseréhez ki kell venni, az
ABS jeladót, de általában annyira össze"gyógyul" a csonkállvánnyal,
hogy csak rongálással távolítható el. Ilyenkor csak a csere a
megoldás.
Jelenség:
Ablakemelő, zörög, megakad.
Megoldás: Mindkét oldalon az első ablakemelők a keresettek.
Javítani sajnos nem lehet.
Jelenség:
Csak a dízel változat esetében,
a kuplung szett, illetve a kettőstömegű lendkerék.
Megoldás: Folyamatosan raktáron tartjuk. Érdekesség, hogy az
ára közel azonos az utángyártottéval.
Értelemszerűen a gyárit ajánljuk azonos áron.
|